Agencja ubezpieczeniowa Jelenia Góra

W dzisiejszych czasach zdecydowana większość ludzi nie wyobraża sobie życia bez samochodu.
Własne auto przestało być dobrem luksusowym przeistaczając się w przedmiot codziennego użytku, narzędzie pracy.

Ubezpieczenie pojazdu w odróżnieniu od majątkowego jest nam zgóry narzucone poprzez ustawę.
Warto jednak pamiętać, iż ubezpieczenie samochodu nie kończy się na obowiązkowym OC.

Dla kogo jest przeznaczone ubezpieczenie pojazdów?

Najprościej ujmując, ubezpieczenie pojzdów jest przeznaczone dla wszystkich posiadaczy wszelkiego rodzaju pojazdów mechanicznych poruszających się po drogach. Prócz samochodów obowiązek ubezpieczenia ciąży również na właścielach wszelkiego rodzaju przyczep, motorów, motorowerów, quadów itp. Ubezpieczenie OC w Polsce jest obowiązkowe a obejmuje swym zakresem wszelkiego rodzaju szkody wyrządzone osobom trzecim oraz na mieniu w związku z prowadzeniem pojazdu.

Co mogę jeszcze ubezpieczyć?

Prócz obowiązkowego ubezpieczenia OC komunikacyjnego samochód osobowy można również ubezpieczyć w ryzyku tzw. AC (Autocasco), obejmuje ono swym zakresem wszelkiego rodzaju szkody na naszym pojeździe spowodowane przez szerokopojęte zdarzenia losowe, warunki pogodowe, uszkodzenia spowodowane przez nas samych lub w sytuacjach gdy nieznamy sprawcy uszkodzenia - akty wandalizmu.

Kolejnym ważnym ubezpieczeniem którym warto objąć nasz samochód jest assistance. Jest to potocznie mówiąc pomoc drogowa. Ubezpieczenie assistance zagwarantuje nam pomoc w razie awarii pojazdu, kolizji braku paliwa etc. Zakres świadczonej pomocy może się diametralnie różnić w zależności od oferty danego towarzystwa ubezpieczeniowego.

Ubezpieczeniem o które warto rozszerzyć standardowy pakiet komunikacyjny jest NNW czyli następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Obejmuje ono swym zakresem wszelkiego rodzaju zdarzenia związane z użytkowaniem pojazdu w wyniku których kierowca i pasażerowie doznali uszczerbku na zdrowiu.

Zielona Karta czyli ubezpieczenie, które rozszerza zakres działania OC komunikacyjnego poza Unie Europejską.

Szyby samochodowe, czyli ubezpieczenie chroniące szyby naszego pojazdu od wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Ubezpieczenie te można dodać do samego OC.

Dzięki szerokiej ofercie oraz fachowej wiedzy jesteśmy w stanie dostosować ubezpieczenie do konkretnych potrzeb.  Niektóre towarzystwa ustanawiają limity wieku pojazdu w jakim może zostać przyjęty do ubezpieczenia AC (przeważnie to 12lat ), inne natomiast umożliwiajż ubezpieczenie pojazdów starszych. Istnieją również produkty umożliwiające ubezpieczenie naszego pojazdu od szkody całkowitej bądź też kradzieży tzw. minicasco/smartcasco.

Jak widać powyżej możliwości jest dużo, niemniej jednak jesteśmy w stanie dopasować zakres ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb klienta.

Istnieje też kilka rozszerzeń lub klauzul dla przykładu są to:

• ubezpieczenie od kradzieży tablic rejestracyjnych i kluczyków
  • ubezpieczenie bagażu
  • kl. stałej sumy ubezpieczenia
  • zniesienie konsumpcji i udziału własnego
  • ubezpieczenie opon
  • i inne

W zależności od firmy ubezpieczeniowej i wieku pojazdu AutoCasco dzieli się na kilka wariantów.
Najpopularniejesze to:

• ASO/Serwis(warsztat)
  • warsztat partnerski
  • kosztorys

Więcej informacji udzielimy Państwu na miejscu w naszych placówkach.

Skontaktuj się z nami!

Podaj nam jak najwięcej informacji dotyczących Twoich oczekiwań a my zaproponujemy najlepszą ofertę ubezpieczenia.
W razie konieczności skontaktujemy się z tobą aby uzyskać dodatkowe informacje.

Oddział Jelenia Góra

ul. Różyckiego 4